Nissan вводить новий підхід до електрифікації: взаємне та модульне використання компонентів

Компанія Nissan представила новий підхід до розробки електрифікованих силових установок, який назвали «X-в-1». Він передбачає, що основні компоненти силових агрегатів електромобілів і технології e-POWER стануть модульними та універсальними для всіх моделей авто компанії, що дозволить скоротити виробничі витрати на 30% до 2026 року порівняно з 2019 роком.

Nissan вводить новий підхід до електрифікації: взаємне та модульне використання компонентів

Nissan вводить новий підхід до електрифікації: взаємне та модульне використання компонентів © europe.nissannews.com

Результатом впровадження підходу «X-в-1» стане зростання конкурентоспроможності електромобілів Nissan і автомобілів оснащених технологією e-POWER. Також компанія Nissan розробила прототип силової установки 3-в-1, яка складається з модульних двигуна, інвертора та редуктора, призначених для електромобілів. Прототип 5-в-1, в якому додано модульні генератор і підсилювач, використовуватиметься в автомобілях з e-POWER.

Прототип силової установки 3-в-1, яка складається з модульних двигуна, інвертора та редуктора, призначених для електромобілів

Прототип силової установки 3-в-1, яка складається з модульних двигуна, інвертора та редуктора, призначених для електромобілів © europe.nissannews.com

Принцип «X-в-1», який дає можливість комбінувати вузли у варіаціях 3-в-1, 5-в-1 та в інших варіаціях, дозволить виробляти основні агрегати для електромобілів та автівок з e-POWER на одній виробничій лінії.

Прототип силової установки 5-в-1 для автівок з системою e-POWER

Прототип силової установки 5-в-1 для автівок з системою e-POWER © europe.nissannews.com

У 2010 році Nissan став першим автовиробником, який запустив у масове виробництво 100% електромобіль Nissan LEAF. З метою вдосконалення своїх технологій для електромобілів Nissan уважно прислухався до побажань клієнтів у різних країнах світу. Результатом стала унікальна технологія e-POWER, яку Nissan представив у 2016 році. Вона дозволяє водіям насолоджуватись усіма перевагами водіння електромобілем, але при цьому використовує бензиновий двигун, який працює у якості генератора енергії, а тому авто не потрібно заряджати.

Скорочення витрат відбуватиметься завдяки переходу до принципу взаємного та модульного використання основних компонентів електромобілів та технології e-POWER

Скорочення витрат відбуватиметься завдяки переходу до принципу взаємного та модульного використання основних компонентів електромобілів та технології e-POWER © europe.nissannews.com

Принцип «X-в-1» у розробці електрифікованих силових установок має такі плюси:

  • Основні компоненти є модульними та універсальними для всіх моделей компанії, що підвищує ефективність виробництва та знижує витрати на виготовлення силової установки приблизно на 30% порівняно з 2019 роком. Мета Nissan — до 2026 року зробити автомобілі з системою e-POWER такими ж доступними, як і традиційні авто.
  • Зменшення ваги та габаритів вузла покращують ходові якості автомобіля та знижують рівень шуму та вібрації.
  • Зменшення використання важких рідкісноземельних елементів до 1% або менше при виробництві силових установок.

В рамках довгострокової програми Nissan Ambition 2030 компанія має за ціль доповнити свій модельний ряд 27 новими електрифікованими моделями, серед яких 19 електромобілів, вже до 2030 фінансового року. Nissan прагне, щоб якомога більше категорій споживачів високо оцінили унікальні переваги її електрифікованих автівок, пропонуючи відповідні для певного ринку моделі у свій час.

За матеріалами: europe.nissannews.com. Підготував: hevcars.com.ua




Еще интересное пишут по теме

HEVCARS 🔌