Renault представила инновационный концепт водородного кроссовера Scénic Vision

Французький бренд Renault офіційно представив довгоочікувану концепцію водневого автомобіля в рамках форуму ChangeNOW 2022. Renault Scénic Vision радикально відрізняється від усіх своїх попередників: кузов у ​​стилі кросовера нагадує серійний автомобіль, який має бути представлений у 2024 році. Крім того, він оснащений нетрадиційною гібридною силовою установкою, що поєднує у собі розширювач діапазону водневих паливних елементів.

Renault Scénic Vision дебютує з водневими паливними елементами

Renault Scénic Vision дебютує з водневими паливними елементами © media.renaultgroup.com

Родзинкою концепції є технологія H2-Tech, яка спрямована на скорочення часу простою, пов’язаного із зарядкою та викидами вуглекислого газу. Силовий агрегат складається з переднього електродвигуна потужністю 215 л. (160 кВт), водневого паливного елемента потужністю 16 кВт та акумулятора ємністю 40 кВт⋅год. За даними Renault, Scénic Vision має на 75% менший вуглецевий слід, ніж звичайний акумуляторний електромобіль. Після 2030 року, коли мережа водневих станцій (будемо сподіватися) розшириться, компанія очікує, що запас ходу становитиме до 800 км за час заправки воднем близько п’яти хвилин.

З точки зору матеріалів, Scénic Vision є свідченням екологічного мислення Renault та акценту на екологічність. Опубліковано і цифри – з вторинної сировини виконано 70% усіх матеріалів, а 95% потім можна буде переробити. У салоні немає шкіри, оббивка виконана з переробленого поліестеру з низьким вмістом вуглецю, а 30% пластику виготовлено із біоресурсів.

Екологічний інтер'єр Renault Scénic Vision

Екологічний інтер’єр Renault Scénic Vision © media.renaultgroup.com

Концептуальний Scénic Vision – це справжнє втілення концепції Renault «Nouvelle Vague», результат ретельних дизайнерських експериментів та сміливих естетичних рішень.

Силова установка інноваційного концепту водневого кросовера Renault Scénic Vision

Силова установка інноваційного концепту водневого кросовера Renault Scénic Vision © media.renaultgroup.com

Концепт за розміром більше ніж Mégane E-Tech: 4490 мм завдовжки, 1900 мм завширшки та 1590 мм заввишки, з колісною базою 2835 мм. За даними Renault, вага становить 1700 кг, що близько до максимальної комплектації Mégane, попри додавання водневого паливного елемента.

Водневий кросовер Renault Scenic Vision

Водневий кросовер Renault Scenic Vision © media.renaultgroup.com

Повністю електрична версія Scénic з’явиться на ринку у 2024 році та буде заснована на розширеній версії архітектури CMF-EV, яка найближчими роками широко використовуватиметься альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi.

Салон концепту Renault Scenic Vision

Салон концепту Renault Scenic Vision © media.renaultgroup.com

Що стосується використання водню, Renault вже пропонує серійні LCV з паливними елементами під брендом HYVIA та продовжить розробку експериментальної воднево-електричної архітектури для потенційного використання у майбутніх моделях.

Галерея: концепт Renault Scénic Vision


За матеріалами: carscoops.com & insideevs.com & media.renaultgroup.com. Підготував: hevcars.com.ua




Renault Scenic Vision дебютирует с водородными топливными элементами

Французский бренд Renault официально представил долгожданную концепцию «водородного автомобиля» в рамках форума ChangeNOW 2022. Renault Scénic Vision радикально отличается от всех своих предшественников: кузов в стиле кроссовера напоминает серийный автомобиль, который должен быть представлен в 2024 году. Кроме того, он оснащен нетрадиционной гибридной силовой установкой, сочетающей в себе расширитель диапазона водородных топливных элементов.

Изюминкой концепции является технология H2-Tech, которая направлена ​​на сокращение времени простоя, связанного с зарядкой и выбросами углекислого газа. Силовой агрегат состоит из переднего электродвигателя мощностью 215 л.с. (160 кВт), водородного топливного элемента мощностью 16 кВт и аккумулятора емкостью 40 кВт⋅ч. По данным Renault, Scénic Vision имеет на 75% меньший углеродный след, чем обычный аккумуляторный электромобиль. После 2030 года, когда сеть водородных станций (будем надеяться) расширится, компания ожидает, что запас хода составит до 800 км при времени заправки водородом около пяти минут.

С точки зрения материалов, Scénic Vision является свидетельством экологичного мышления Renault и акцента на экологичность. Опубликованы и цифры – из вторичного сырья выполнено 70% всех материалов, а 95% затем можно будет переработать. В салоне нет кожи, обивка выполнена из переработанного полиэстера с низким содержанием углерода, а 30% пластика изготовлено из биоресурсов.

Концептуальный Scénic Vision — это истинное воплощение концепции Renault «Nouvelle Vague», результат тщательных дизайнерских экспериментов и смелых эстетических решений.

Концепт по размеру больше чем Mégane E-Tech: 4490 мм в длину, 1900 мм в ширину и 1590 мм в высоту, с колесной базой 2835 мм. По данным Renault, вес составляет 1700 кг, что близко к максимальной комплектации Mégane, несмотря на добавление водородного топливного элемента.

Полностью электрическая версия Scénic появится на рынке в 2024 году и будет основана на расширенной версии архитектуры CMF-EV, которая в ближайшие годы будет широко использоваться альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi.

Что касается использования водорода, Renault уже предлагает серийные LCV с топливными элементами под брендом HYVIA и продолжит разработку экспериментальной водородно-электрической архитектуры для потенциального использования в будущих моделях.

Еще интересное пишут по теме

HEVCARS 🔌