Nissan представил электрический кей-кар Sakura в Японии

Компанія Nissan представила в Японії абсолютно новий електричний кей-кар. Міні-автомобіль Nissan Sakura — це серійна версія концепції IMk 2019 року, мета якої — зробити електромобілі доступнішими для японських клієнтів. Модель названа на честь квітки японської сакури та дуже схожа на концепт-кар.

Електричний кей-кар Nissan Sakura

Електричний кей-кар Nissan Sakura © global.nissannews.com

Nissan Sakura виводить клас міні-автомобілів на новий рівень. Його спритна керованість та радіус повороту 4,8 метра дозволяють водіям з легкістю виконувати різкі маневри. Попри свій розмір, Sakura має просторий салон та великий запас ходу, що робить його ідеальним для щоденних поїздок, таких як поїздки на роботу та покупки.

Найменший представник лінійки електромобілів Nissan оснащений одним електродвигуном потужністю 47 кВт і крутним моментом 195 Н⋅м. Є три режими керування: Eco, Standard і Sport, а максимальна швидкість обмежена 130 км/год.

Електричний кей-кар Nissan Sakura отримав спортивний режим

Електричний кей-кар Nissan Sakura отримав спортивний режим © global.nissannews.com

Встановлена ​​в підлозі батарея ємністю 20 кВт⋅год дозволяє проїхати електромобілю до 180 км на основі японського циклу WLTC. Вона також може служити мобільним джерелом живлення під час надзвичайних ситуацій та живити будинок протягом усього дня у разі вимкнення електроенергії. Повне заряджання акумулятора займе 8 годин, але Sakura також можна зарядити до 80% приблизно за 40 хвилин при підключенні до швидкого зарядного пристрою.

Батарея Nissan Sakura

Батарея Nissan Sakura © global.nissannews.com

Nissan Sakura має довжину 3395 мм, ширину 1475 мм та висоту 1655 мм з колісною базою 2495 мм. У порівнянні з цими цифрами міські електромобілі Fiat 500 та Honda e виглядають більшими. Попри свій розмір, у салоні Sakura можуть розміститися 4 особи, а об’єм багажника становить 107 літрів. Вага автомобіля в базовій комплектації — 1070 кг, у топовій — на 10 кг більше.

Салон Nissan Sakura

Салон Nissan Sakura © global.nissannews.com

Nissan стверджує, що Sakura має чудовий комфорт при їзді, тихий салон і підвищену стійкість завдяки низькому центру тяжіння. Використовуючи e-Pedal Step, водій може плавно сповільнюватися, відпускаючи педаль акселератора — дію, яка також заряджає акумулятор шляхом рекуперативного гальмування.

Nissan Sakura — доступний електричний кей-кар для Японії

Nissan Sakura — доступний електричний кей-кар для Японії © global.nissannews.com

Технологія, яку Nissan культивувала при розробці LEAF понад десять років, дозволила Sakura забезпечити найвищий рівень безшумності в салоні в класі міні-автомобілів.

Nissan представив свій перший повністю електричний кей-кар Sakura

Nissan представив свій перший повністю електричний кей-кар Sakura © global.nissannews.com

На додачу до системи допомоги водієві ProPILOT, Sakura оснащена системою ProPILOT Park — вперше для міні-автомобілів. ProPILOT Park автоматично керує кермом, прискоренням, гальмуванням, перемиканням передач і стоянковим гальмом під час паркування. Ці передові технології підвищують зручність та задоволення від водіння як на міських вулицях та при паркуванні, так і на автомагістралях.

Nissan представив перший повністю електричний кей-кар Nissan Sakura

Nissan представив перший повністю електричний кей-кар Nissan Sakura © global.nissannews.com

Nissan Sakura надійде у продаж у Японії цього літа. Ціни варіюються від $18 220 до $22 960, але з урахуванням субсидії на екологічні транспортні засоби, доступні в Японії, Sakura EV коштуватиме близько $14 000. Крім того, японські покупці зможуть придбати Sakura онлайн, спілкуючись з торговим представником через відеочат.

Галерея: електричний кей-кар Nissan Sakura


За матеріалами: global.nissannews.com. Підготував: hevcars.com.ua




Компания Nissan представила первый полностью электрический кей-кар Sakura

Компания Nissan представила в Японии совершенно новый полностью электрический кей-кар. Мини-автомобиль Nissan Sakura EV — это серийная версия концепции IMk 2019 года, цель которой — сделать электромобили более доступными для японских клиентов. Модель названа в честь цветка японской сакуры и очень похожа на концепт-кар.

Nissan Sakura EV выводит класс мини-автомобилей на новый уровень. Его ловкая управляемость и радиус поворота 4,8 метра позволяют водителям с легкостью выполнять резкие маневры. Несмотря на свой размер, Sakura имеет просторный салон и большой запас хода, что делает его идеальным для ежедневных поездок, таких как поездки на работу и покупки.

Самый маленький представитель линейки электромобилей Nissan оснащен одним электродвигателем мощностью 47 кВт и крутящим моментом 195 Н⋅м. Есть три режима вождения: Eco, Standard и Sport, а максимальная скорость ограничена 130 км/ч.

Установленная в полу батарея емкостью 20 кВт⋅ч, позволяет проехать электромобилю до 180 км на основе японского цикла WLTC. Она также может служить мобильным источником питания во время чрезвычайных ситуаций и питать дом в течение всего дня в случае отключения электроэнергии. Полная зарядка аккумулятора займет 8 часов, но Sakura также можно зарядить до 80% примерно за 40 минут при подключении к быстрому зарядному устройству.

Nissan Sakura имеет длину 3395 мм, ширину 1475 мм и высоту 1655 мм с колесной базой 2495 мм. По сравнению с этими цифрами городские электромобили Fiat 500 и Honda e выглядят большими. Несмотря на свой размер,в салоне Sakura могут разместиться 4 человека, а объём багажника составляет 107 литров. Вес автомобиля в базовой комплектации — 1070 кг, в топовой — на 10 кг больше.

Nissan утверждает, что Sakura обладает превосходным комфортом при езде, тихим салоном и повышенной устойчивостью благодаря низкому центру тяжести. Используя e-Pedal Step, водитель может плавно и устойчиво замедляться, отпуская педаль акселератора — действие, которое также заряжает аккумулятор за счет рекуперативного торможения.

Технология, которую Nissan культивировала при разработке LEAF более десяти лет, позволила Sakura обеспечить «самый высокий уровень бесшумности» в салоне в классе мини-автомобилей.

В дополнение к системе помощи водителю ProPILOT, Sakura оснащена системой ProPILOT Park — впервые для мини-автомобилей. ProPILOT Park автоматически управляет рулевым управлением, ускорением, торможением, переключением передач и стояночным тормозом во время парковки. Эти передовые технологии повышают удобство и удовольствие от вождения как на городских улицах и парковках, так и на автомагистралях.

Nissan Sakura поступит в продажу в Японии этим летом. Цены варьируются от примерно $18 220 до $22 960, но с учетом субсидии на экологические транспортные средства, доступные в Японии, Sakura EV будет стоить около $14 000. Кроме того, японские покупатели смогут приобрести Sakura онлайн, общаясь с торговым представителем через видеочат.

Еще интересное пишут по теме

HEVCARS 🔌