Головною подією в індустрії електромобілів та історії компанії Tesla стало урочисте відкриття заводу у Німеччині 22 березня. Віха була досягнута приблизно через два з половиною роки після того, як Tesla спочатку оголосила про свої плани побудувати завод на ділянці, що знаходиться недалеко від столиці Німеччини Берліна і офіційно називається Gigafactory Berlin-Brandenburg (Gigafactory 4). Новий майданчик розмістився в Грюнхайді, приблизно за 35 км на схід від центру Берліна.
Запуск першого європейського виробничого підприємства Tesla відбувся після найбільших інвестицій у німецький автомобільний завод у новітній історії: €5 млрд або $5,5 млрд. Завод є третім великим заводом Tesla — після заводів у Каліфорнії та Шанхаї.
🇩🇪🇩🇪 Danke Deutschland!! 🇩🇪🇩🇪
— Elon Musk (@elonmusk) March 22, 2022
Сам Ілон Маск передав покупцям перші 30 електричних кросоверів Model Y та в процесі показав глядачам деякі свої танцювальні рухи.
Elon is dancing again!! pic.twitter.com/IKcQCYhk6u
— Tesla_Adri (@tesla_adri) March 22, 2022
Крім Ілона Маска, на церемонії відкриття був присутній канцлер Німеччини Олаф Шольц, федеральний міністр економіки Роберт Хабек та інші високопоставлені представники федеральної та місцевої влади.
@elonmusk dancing 😅 pic.twitter.com/ebot7fAwMK
— Thorben (@ThorbenGroth) March 22, 2022
Офіційне відкриття заводу, яке, як сподівався Ілон Маск, мало відбутися влітку 2021 року, було відкладено через екологічні (в основному водопостачання) та бюрократичні проблеми, а також через збої в ланцюжку постачання.
Tesla планує найняти 12 000 робітників (близько 3 500 з яких вже прийняті на роботу) на заводі зі збирання автомобілів та з виробництва акумуляторів у Грюнхайді, що зробить Giga Berlin найбільшим роботодавцем у землі Бранденбург. Коли фабрика запуститься на повну потужність, вона вироблятиме 500 000 електромобілів на рік і 50 ГВт⋅год акумуляторних потужностей, перевершивши всі інші аналогічні заводи в країні.
Очікується, що Giga Berlin в першу чергу вироблятиме Model 3 і Model Y, оскільки ці моделі мають найбільший попит у Європі, а у Tesla, як і в інших виробників електромобілів, на цей час є значний портфель замовлень.
Congrats to the first 30 #modely from #gigaberlin 📸🙏@TheKikoKK 👈👏 pic.twitter.com/H5JYw44X8e
— Tesla Club Austria (@TeslaClubAT) March 22, 2022
Witnessing history! 🎉#GigaBerlin #Gigafactory #tsla pic.twitter.com/l4kp29mUVF
— Thorben (@ThorbenGroth) March 22, 2022
Створення європейського виробничого центру стало важливою логістичною перемогою для Tesla, яка імпортує європейські автомобілі зі своїх заводів по всьому світу. Раніше моделі Tesla, що продаються в Європі, імпортувалися зі США та Китаю. За останні три роки автовиробник продемонстрував особливо швидке зростання в Північній та Західній Європі, при цьому попит на електромобілі швидко зріс у кількох, якщо не у всіх країнах ЄС, включаючи Німеччину.
За матеріалами: theverge.com & autoweek.com & insideevs.com & Twitter Elon Musk. Підготував: hevcars.com.ua
Официально: немецкая гигафабрика Tesla запущена
Главным событием в индустрии электромобилей и истории компании Tesla стало торжественное открытие завода в Германии 22 марта. Веха была достигнута примерно через два с половиной года после того, как Tesla первоначально объявила о своих планах построить завод на участке, который находится недалеко от столицы Германии Берлина и официально называется Gigafactory Berlin-Brandenburg (Gigafactory 4). Новая площадка разместилась в Грюнхайде, примерно в 35 км к востоку от центра Берлина.
Запуск первого европейского производственного предприятия Tesla произошел после самых крупных инвестиций в немецкий автомобильный завод в новейшей истории: €5 млрд или $5,5 млрд. Завод является третьим крупным заводом Tesla — после заводов в Калифорнии и Шанхае.
Сам Илон Маск передал покупателям первые 30 электрических кроссоверов Model Y и в процессе показал зрителям некоторые свои танцевальные движения.
Помимо Илона Маска, на церемонии открытия присутствовал канцлер Германии Олаф Шольц, федеральный министр экономики Роберт Хабек и другие высокопоставленные представители федеральных и местных властей.
Официальное открытие завода, которое, как надеялся Илон Маск, должно было состояться летом 2021 года, было отложено из-за экологических (в основном водоснабжения) и бюрократических проблем, а также из-за сбоев в цепочке поставок.
Tesla планирует нанять 12 000 рабочих (около 3 500 из которых уже приняты на работу) на заводе по сборке автомобилей и производству аккумуляторов в Грюнхайде, что сделает Giga Berlin крупнейшим работодателем в земле Бранденбург. Когда фабрика запуститься на полную мощность, она будет производить 500 000 электромобилей в год и 50 ГВт⋅ч аккумуляторных мощностей, превзойдя все другие аналогичные заводы в стране.
Ожидается, что Giga Berlin в первую очередь будет производить Model 3 и Model Y, поскольку эти модели пользовались наибольшим спросом в Европе, а у Tesla, как и у других производителей электромобилей, на данный момент имеется значительный портфель заказов.
Создание европейского производственного центра стало важной логистической победой для Tesla, которая в настоящее время импортирует европейские автомобили со своих заводов по всему миру. Ранее модели Tesla, продаваемые в Европе, импортировались из США и Китая. За последние три года автопроизводитель продемонстрировал особенно быстрый рост в Северной и Западной Европе, точно так же, как спрос на электромобили быстро вырос в нескольких, если не во всех странах ЕС, включая Германию.