Дія тимчасової норми про звільнення від ПДВ та акцизного податку при ввезенні в Україну електромобілів закінчується 31 грудня 2018. Якщо Парламент не продовжить пільгові умови — це неминуче призведе до значного уповільнення темпів розвитку електротранспорту в Україні, відповідної інфраструктури зарядних станцій, розвитку спеціалізованого програмного забезпечення та супутніх сервісів.
Активісти руху підтримки електромобілів в Україні: представники громадськості, імпортерів авто, виробників електромобільної інфраструктури, еко-активісти в ході прес-брифінгу розкажуть про те, чого вдалося досягти за час дії пільг та чим загрожує їх припинення.
Що дасть продовження тимчасової відміни ПДВ на електромобілі?
- Електромобілі стануть ще доступнішими, та більш масовими. Це — беззаперечна користь для довкілля, оскільки кожен зможе віддати перевагу електромобілю перед авто на ДВЗ.
- Оздоровиться енергосистема України. Електромобілі ж переважно заряджаються саме вночі, коли українська енергосистема споживає менше електроенергії. Тож такий крок допоможе енергосистемі України стабілізуватися.
- Стримування росту імпорту пального та вирівнювання зовнішньоторговельного балансу за рахунок зменшення імпорту пального. Не будемо платити за бензин державі-агресору! На сьогодні 80-90% нафтопродуктів ми імпортуємо — найбільше, фактично, з Росії та Білорусі (часто це реекспорт російського походження). На тлі агресії з боку Росії питання відтоку валюти з України для розрахунків за постачання нафтопродуктів з Росії є дуже болючим та таким, що вимагає якнайшвидшого альтернативного вирішення.
«У зв’язку з цим, збільшення кількості електромобілів, станцій та мереж їх заряджання в Україні є запорукою того, що Україна ставатиме більш незалежною як енергетично, так і політично. Продовження відміни ПДВ на ввезення такого екологічного транспорту, за яким, беззаперечно, майбутнє, зможе зіграти ключову роль», — йдеться у заяві активістів.
Учасники брифінгу:
- Володимир Романцов, голова ElectroCars Club
- Всеволод Ковальчук, керівник ДП «НЕК «Укренерго»
- В’ячеслав Редько, керівник донецького регioнального вiддiлення Української спілки промисловцiв та пiдприємцiв
- Вадим Медведєв, голова клубу «Електро-автосам»
- Іван Любарський, директор «IRS Group»
- Денис Радюк, координатор AVERE, Європейська Електромобільна Асоціація в Україні
- Юрій Матея, голова київської філії ГО «Всеукраїнське об’єднання учасників бойових дій»
- Арсеній Абдураїмов, голова Української Асоціації учасників ринку електромобілів
- Стефан Благовісний, директор мережі електрозаправних комплексів ТОКА
Модератор: Марина Китіна, водій-електромобіліст, автоблогер
Де? Український кризовий медіа-центр, вул. Хрещатик, 2, 2-й поверх
Коли? 21 листопада, об 11:00
Нагадаємо, як підтримали акцію «ПДВнаПовітря» електромобілистом в Києві, Дніпрі, Одесі, Вінниці та Івано-Франківську.