Mercedes-Benz EQG получит кремниевые батареи

Компанія Mercedes-Benz оголосила, що майбутній електромобіль G-класу пропонуватиметься з додатковим акумуляторним блоком, у якому використовується найновіша технологія кремнієвого анода від Sila.

За словами автовиробника, «матеріал анода з високим вмістом кремнію підвищить щільність енергії акумуляторів без шкоди для безпеки або інших робочих параметрів».

Повністю електричний G-клас — Mercedes EQG

Повністю електричний G-клас — Mercedes EQG © media.daimler.com

У порівнянні з комерційно доступними сьогодні акумуляторними елементами, технологія Sila дозволяє збільшити щільність енергії на 20-40%, досягаючи більше 800 Вт⋅год/л на рівні елемента. Це значне збільшення, яке дозволить майбутнім автомобілям «зберігати набагато більше енергії в тому самому просторі», тим самим збільшуючи їх запас ходу.

Mercedes-Benz не став вдаватися до подробиць, уточнивши, що вони розраховують запропонувати електромобіль G-класу зі збільшеним запасом ходу з акумуляторною технологією Sila приблизно у 2025 році. Компанія додала, що кремнієві анодні матеріали будуть вироблятися на заводі Sila у штаті Вашингтон із використанням 100% відновлюваної енергії.

Mercedes-Benz інвестував у компанію Sila у 2019 році в рамках своїх досліджень та розробок щодо створення передових акумуляторів для майбутніх електромобілів. Ці інвестиції тепер мають окупитись, оскільки майбутні моделі будуть оснащені високотехнологічними батареями, які забезпечують значно більшу дальність ходу, ніж традиційні батареї.

За матеріалами: carscoops.com & group.mercedes-benz.com. Підготував: hevcars.com.ua




Mercedes-Benz G-класса станет первым электромобилем с «кремниевой» батареей

Компания Mercedes-Benz объявила, что предстоящий электромобиль G-класса будет предлагаться с дополнительным аккумуляторным блоком, в котором используется новейшая технология кремниевого анода от Sila.

По словам автопроизводителя, «материал анода с высоким содержанием кремния повысит плотность энергии аккумуляторов без ущерба для безопасности или других рабочих параметров».

По сравнению с коммерчески доступными сегодня аккумуляторными элементами, технология Sila позволяет увеличить плотность энергии на 20-40%, достигая более 800 Вт⋅ч/л на уровне элемента. Это значительное увеличение, которое позволит будущим автомобилям «хранить гораздо больше энергии в одном и том же пространстве», тем самым увеличивая их запас хода.

Mercedes-Benz не стал вдаваться в подробности, уточнив, что они рассчитывают предложить электромобиль G-класса с увеличенным запасом хода с аккумуляторной технологией Sila примерно в 2025 году. Компания добавила, что кремниевые анодные материалы будут производиться на заводе Sila в штате Вашингтон с использованием 100% возобновляемой энергии.

Mercedes-Benz инвестировал в компанию в 2019 году в рамках своих исследований и разработок по созданию передовых аккумуляторов для будущих электромобилей. Эти инвестиции теперь должны окупиться, поскольку будущие модели будут оснащены высокотехнологичными батареями, которые обеспечивают значительно большую дальность хода, чем традиционные батареи.

Еще интересное пишут по теме

HEVCARS 🔌